Meetup herných vývojárov #83

Prednáška
16. júna 2022

𝐀𝐮𝐝𝐢𝐨, 𝐤𝐭𝐨𝐫𝐞́ 𝐮𝐝𝐚́𝐯𝐚 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐨 𝐥𝐞𝐯𝐞𝐥 𝐝𝐞𝐬𝐢𝐠𝐧𝐮

Skladateľ Henrich Šmarda a zvukový dizajnér Tomáš Tupý zo štúdia Grand Beats Production odprezentujú svoj prístup k tvorbe auditívnej zložky do videoherných projektov. Na príklade hier Meteoric VR a Die by The Blade budú autori prezentovať funkciu zvuku ako aktívnej hernej mechaniky a objasnia kreatívny proces s tým spojený. Účastníci sa môžu tešiť na playtesting a ukážku funkcií hudby a zvukových efektov v reálnom čase.

𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐞𝐚𝐭𝐬 𝐏𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧

Grand Beats Production je slovenské outsourcingové štúdio špecializujúce sa na game audio. Zameriava sa na poskytovanie komplexných služieb: kompozícia adaptívnej hudby, zvukový dizajn, nahrávanie voiceoverov, implementácia audia, optimalizácia a portovanie hier v rámci všetkých platforiem.

𝐕𝐲́𝐯𝐨𝐣 𝐡𝐢𝐞𝐫 𝐩𝐫𝐞 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐬𝐡𝐞𝐫𝐨𝐯

Vývojári z Digifox porozprávajú o ich doterajších skúsenostiach s prácou s vydavateľmi, problémoch, s ktorými sme sa stretli, a spôsob, akým ich prekonali. Podobne ako pri post mortem sa ponoríme do skúseností, ktoré získali pri tvorbe ich najväčšej hry Transport INC, spolu s ďalšími projektmi.

𝐃𝐢𝐠𝐢𝐟𝐨𝐱

Digifox je malý tím zaoberajúci sa vývojom hier a softvéru so sídlom v Nitre. Prednášať budú lead developer Denis Fázik a lead game dizajnér Brad.

Udalosť na Facebooku.

Galéria dizajnu Satelit

Hurbanove kasárne, Kollárovo námestie 10, 811 07 Bratislava, Slovensko

Otváracie hodiny

Streda - nedeľa 14:00 - 18:00