Vizuálna identita Trienále plagátu Trnava 2012
Konceptom vizuálnej identity pre 8. ročník Trienále plagátu Trnava bolo odkomunikovať čo najviac informácií prostredníctvom formátu plagátu a tým vyzdvihnúť plagát ako stále funkčné médium. Jednotlivé informácie sú rozdelené do samostatných plagátov, vzniká tak variabilný systém vhodný na rôzne aplikácie. Plagáty aj aplikácie som ponechala v pomerne jednoduchej forme, aby som zachovala svoj koncept a nechala vyniknúť samotné informácie; pracovala som len s grafickými prvkami a vymedzenou farebnosťou. Zvolila som červeno-modro-bielu farebnosť, ktorá by mala nenápadne odkazovať na krajinu konania TPT.
Škola:
Vysoká škola výtvarných umení
NCD ročník:
Národná cena za dizajn 2013
NCD kategória:
Študentský komunikačný dizajn
Súvisiace diela
Rabada
Ivana Palečková
Peter Škrovan
Jitka Janečková
Dominika Jackuliaková
Silvia Leitmannová
Písmo — Robust Grotesk
Tomáš Paulen
Michal Tornyai
Čierne diery × Múzeum Betliar: Priemysel a Andrássyovci
Ondrej Gavalda
Boris Belan