Káva August Roy
Vytváranie grafického konceptu novej značky kávy „August Roy“ bolo vzhľadom na kontext vzniku pomerne bohaté na historické inšpiračné podnety. Za projektom stojí občianske združenie aktívne pôsobiace v sociálnej a kultúrnej oblasti, ktoré okrem iného zriadilo aj Múzeum sestier Royových. Expozícia venovaná rodine Royovcov je zasadená do prostredia evanjelickej cirkvi, kultúrno-národnostných aktivít štúrovcov a sociálnej práce v Starej Turej a blízkom okolí. Káva bola pomenovaná po Augustovi Royovi, ktorý tu v 19. storočí pôsobil ako farár a patril k miestnym popredným slovenským národným a kultúrnym predstaviteľom. Pri navrhovaní grafického konceptu mi poslúžili dobové fotografie, podľa ktorých som vytvoril ústredný grafický prvok – portrét Augusta Roya, ktorý spolu s menom tvorí základné logo značky. Pre jeho lepšiu použiteľnosť v rôznych aplikáciách a veľkostiach som ho tvarovo štylizoval a modeloval pomocou šrafovania. Vybrané písmo nesie dobové znaky, no retro nádych značky je zároveň obohatený geometricky konštruovanými tvarmi a doplnkovým písmom. V tomto duchu som vytvoril vinetu na obaly, pre ktoré som zvolil hnedý recyklovaný papier a grafiku v tmavohnedej farbe, evokujúc jednoduchosť a skromnosť. Vytvoril som tiež návrhy na exkluzívny plnofarebný plastový obal a plechovú dózu, papierové poháriky, ponukový lístok a webovú stránku spolu s doplnkovými ilustráciami v jednotnom štýle, kde opäť dominuje šrafovanie a geometricky čisté línie.
Súvisiace diela
![20 YEARS OF KPMG IN SLOVAKIA](https://scd.sk/wp-content/uploads/2013/02/kpmg_01-.jpg)
20 YEARS OF KPMG IN SLOVAKIA
![Ilustrácie a dizajn kníh E. A. Poa](https://scd.sk/wp-content/uploads/2016/03/01_ncd2016_calder_julonagy_poe--768x1038.jpg)
Ilustrácie a dizajn kníh E. A. Poa
![Typoplagáty](https://scd.sk/wp-content/uploads/2016/02/01_typoplagat_julo-nagy-ncd2016--768x1097.jpg)