Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK
Časopis BREAK

Časopis BREAK

Martin Mistrík- hlavný autor

Zadanie redizajnu existujúceho časopisu BREJK bolo priblížiť sa po vizuálnej aj obsahovej stránke zahraničným časopisom pre pánov, typu Esquire či GQ. Rebrand okrem zmeny redakcie a spôsobu písania (výberu autorov) zahŕňal po vizuálnej stránke zmenu mena a loga na vyspelejší BREAK, zmenu formátu, fontov, farebnosti, vizuálne členenie rubrík, tematické sekcie, rôzne typy článkov, nový štýl obálok. Zvolené, pomerne jednoduché pravidlá – 5 základných farieb, 3 typy fontov, 3 geometrické tvary a 2 hrúbky čiar – kladú dôraz najmä na efektnú kombináciu s exkluzívnym fotomateriálom. Princíp tvorby článkov je vyvodený z ich charakteristiky, aby vizuálne evokovali tému/pocit o ktorej hovoria a v rámci čísla sa od seba výrazne odlišovali. Napriek jednotným pravidlám je každé vydanie iné, tak, aby sa podporila dynamika obsahu.

Klient:
News and Media Holding, a.s.
Grafické štúdio:
ZELENÁ LÚKA, s. r. o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn

Súvisiace diela

Prejsť na diela
Skip to content