Časopis BREAK
Zadanie redizajnu existujúceho časopisu BREJK bolo priblížiť sa po vizuálnej aj obsahovej stránke zahraničným časopisom pre pánov, typu Esquire či GQ. Rebrand okrem zmeny redakcie a spôsobu písania (výberu autorov) zahŕňal po vizuálnej stránke zmenu mena a loga na vyspelejší BREAK, zmenu formátu, fontov, farebnosti, vizuálne členenie rubrík, tematické sekcie, rôzne typy článkov, nový štýl obálok. Zvolené, pomerne jednoduché pravidlá – 5 základných farieb, 3 typy fontov, 3 geometrické tvary a 2 hrúbky čiar – kladú dôraz najmä na efektnú kombináciu s exkluzívnym fotomateriálom. Princíp tvorby článkov je vyvodený z ich charakteristiky, aby vizuálne evokovali tému/pocit o ktorej hovoria a v rámci čísla sa od seba výrazne odlišovali. Napriek jednotným pravidlám je každé vydanie iné, tak, aby sa podporila dynamika obsahu.