Dám si ešte kebab a idem na nočák
Obchodná ulica bola v minulosti známa ako bratislavská promenáda. Mliečne bary a cukrárne nahradili prevádzky fast foodov, ktoré môžte nájsť kdekoľvek v globalizovanom svete. Dnes väčšina ľudí navštevuje obchodnú kvôli lacnému jedlu alebo lacnému alkoholu. Turecká pizza, izraelský falafel, slovenský kebab… Pod zdanlivou rozmanitosťou ponuky sa skrýva strata identity. Fotografie vyzerajú na prvý pohľad vizuálne zaujímavo a príťažlivo. Pri dlhšom skúmaní si divák všimne viac. Autorka poodhaľuje hru s aranžovaním. Zároveň diváka odmieta klamať o pravdivej podobe jedla. Potreba reklamy v priemysle s rýchlym občerstvením vznikla v 20. rokoch minulého storočia. Prevádzky postavené popri diaľnici potrebovali na seba upútať pasažierov áut už z diaľky. Preto využívali pestrofarebné reklamy, ktoré sa stali symbolom nášho rýchleho a konzumného životného štýlu.