Skip to content
Prispôsobte preferencie súhlasu

Používame súbory cookies, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookie v každej kategórii súhlasu.

Súbory cookie, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné na umožnenie základných funkcií stránky.... 

Vždy aktívne

Potrebné súbory cookie sú pre základné funkcie webových stránok zásadné a webové stránky bez nich nebudú fungovať zamýšľaným spôsobom.Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné identifikačné údaje.

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Analytické cookies sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webovou stránkou. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitých odchodov, zdroji návštevnosti atď.

Výkonnostné cookies sa používajú na pochopenie a analýzu kľúčových indexov výkonnosti webových stránok, čo pomáha zlepšovať užívateľskú skúsenosť pre návštevníkov.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručenie návštevníkom prispôsobených reklám na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu efektívnosti reklamnej kampane.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Meetup herných vývojárov: Písanie príbehu pre poľovnícky simulátor / Optimalizácia v hrách

Prednáška
20. septembra 2022

Písanie príbehu pre poľovnícky simulátor

Veľa ľudí netuší, čo si predstaviť pod príbehom pre poľovnícky simulátor. Poľovanie je samo o sebe dosť seriózne povolanie, a častokrát tam nie je priestor na humorné situácie. Prednáška sa bude zaoberať tým, ako priniesť do simulátora dostatočne príťažlivý príbeh, ktorý by mohol zaujať aj ľudí, pre ktorých poľovnícka tematika nie je príťažlivá. Zároveň sa bude v prednáške rozoberať, ktoré aspekty príbehu vo Way of the Hunter nám vyšli, a ktoré až tak nie. 

Andrea Dzurdzíková (Lead Game Designer & Writer, Nine Rocks Games)

Veľa ľudí netuší, čo si predstaviť pod príbehom pre poľovnícky simulátor. Poľovanie je samo o sebe dosť seriózne povolanie, a častokrát tam nie je priestor na humorné situácie. Prednáška sa bude zaoberať tým, ako priniesť do simulátora dostatočne príťažlivý príbeh, ktorý by mohol zaujať aj ľudí, pre ktorých poľovnícka tematika nie je príťažlivá. Zároveň sa bude v prednáške rozoberať, ktoré aspekty príbehu vo Way of the Hunter nám vyšli, a ktoré až tak nie. 

Optimalizácia v hrách

Čo sú optimalizácie, ako ich robiť a prečo sú dôležité z pohľadu scriptéra? V prednáške sa dozviete aké najčastejšie chyby vás môžu na konci projektu nepríjemne prekvapiť.

Ivan Klčo (Lead scripter, Nine Rocks Games)

V roku 2010 svoju pracovnú cestu začal ako scriptér v Cauldrone. Od roku 2013 pôsobil v tej istej spoločnosti ako lead scriptér. 6 rokov pracoval na DayZ, v rámci dcérskej pobočke Bohemie Interactive v Bratislave. Od roku 2020 je hrdým spoluzakladateľom Nine Rocks Games, kde pokračuje v práci lead scriptéra.

Galéria dizajnu Satelit

Hurbanove kasárne, Kollárovo námestie 10, 811 07 Bratislava, Slovensko

Otváracie hodiny

Dočasne zatvorené