Meetup herných vývojárov: Písanie príbehu pre poľovnícky simulátor / Optimalizácia v hrách

Prednáška
20. septembra 2022

Písanie príbehu pre poľovnícky simulátor

Veľa ľudí netuší, čo si predstaviť pod príbehom pre poľovnícky simulátor. Poľovanie je samo o sebe dosť seriózne povolanie, a častokrát tam nie je priestor na humorné situácie. Prednáška sa bude zaoberať tým, ako priniesť do simulátora dostatočne príťažlivý príbeh, ktorý by mohol zaujať aj ľudí, pre ktorých poľovnícka tematika nie je príťažlivá. Zároveň sa bude v prednáške rozoberať, ktoré aspekty príbehu vo Way of the Hunter nám vyšli, a ktoré až tak nie. 

Andrea Dzurdzíková (Lead Game Designer & Writer, Nine Rocks Games)

Veľa ľudí netuší, čo si predstaviť pod príbehom pre poľovnícky simulátor. Poľovanie je samo o sebe dosť seriózne povolanie, a častokrát tam nie je priestor na humorné situácie. Prednáška sa bude zaoberať tým, ako priniesť do simulátora dostatočne príťažlivý príbeh, ktorý by mohol zaujať aj ľudí, pre ktorých poľovnícka tematika nie je príťažlivá. Zároveň sa bude v prednáške rozoberať, ktoré aspekty príbehu vo Way of the Hunter nám vyšli, a ktoré až tak nie. 

Optimalizácia v hrách

Čo sú optimalizácie, ako ich robiť a prečo sú dôležité z pohľadu scriptéra? V prednáške sa dozviete aké najčastejšie chyby vás môžu na konci projektu nepríjemne prekvapiť.

Ivan Klčo (Lead scripter, Nine Rocks Games)

V roku 2010 svoju pracovnú cestu začal ako scriptér v Cauldrone. Od roku 2013 pôsobil v tej istej spoločnosti ako lead scriptér. 6 rokov pracoval na DayZ, v rámci dcérskej pobočke Bohemie Interactive v Bratislave. Od roku 2020 je hrdým spoluzakladateľom Nine Rocks Games, kde pokračuje v práci lead scriptéra.

Galéria dizajnu Satelit

Hurbanove kasárne, Kollárovo námestie 10, 811 07 Bratislava, Slovensko

Otváracie hodiny

Streda - nedeľa 14:00 - 18:00

Skip to content