Peter Liška
Študoval grafický dizajn na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave v ateliéri Pavla Chomu (2000 — 2006). Už počas štúdia sa pod jeho vedením spolupodieľal na navrhovaní a realizácii stálej expozície Biodiverzita Slovenska pre Prírodovedné múzeum Slovenského národného múzea v Bratislave. Po ukončení štúdia založil spolu so svojimi spolužiakmi ateliér pingpong a pod touto značkou spolu navrhovali a realizovali viaceré výstavné projekty, napríklad stálu expozíciu v Lesníckom a drevárskom múzeu vo Zvolene (Drevo vždy živé, 2015) či expozíciu Príroda Turca v Martine (Múzeum Andreja Kmeťa SNM, 2017).
Realizoval taktiež výstavné a dizajnérske projekty pre viaceré kultúrne inštitúcie na Slovensku a v Čechách, medzi najvýznamnejšie patrí putovná výstava Dialógy SK (2016) pre Slovenské centrum dizajnu, výstava Užitočná fotografia v Slovenskej národnej galérii (2018) a výstava Žatva (2019) pre Nitriansku galériu.
V rokoch 2013 – 2016 pripravoval vizuálnu identitu pre podujatie Bratislava Design Week a od roku 2018 sa stará o vizuál a architektúru výstav pre súťaž Cena Oskára Čepana. Tvrdí, že dobrému dizajnu stačí, keď je funkčný. Pri svojich realizáciách však sleduje rôzne východiská, ktoré prepájajú jeho obľubu v teoretickej fyzike, ekológii či práci s drevom. Dizajn je pre neho osobná záležitosť a podľa vlastných slov aj terapia a nástroj, pomocou ktorého dáva poriadok svojmu vlastnému svetu.