Skip to content
Prispôsobte preferencie súhlasu

Používame súbory cookies, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookie v každej kategórii súhlasu.

Súbory cookie, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné na umožnenie základných funkcií stránky.... 

Vždy aktívne

Potrebné súbory cookie sú pre základné funkcie webových stránok zásadné a webové stránky bez nich nebudú fungovať zamýšľaným spôsobom.Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné identifikačné údaje.

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Analytické cookies sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webovou stránkou. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitých odchodov, zdroji návštevnosti atď.

Výkonnostné cookies sa používajú na pochopenie a analýzu kľúčových indexov výkonnosti webových stránok, čo pomáha zlepšovať užívateľskú skúsenosť pre návštevníkov.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručenie návštevníkom prispôsobených reklám na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu efektívnosti reklamnej kampane.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Andrej Krátky

Focus
graphic designer, typographer

Andrej Krátky je grafický dizajnér a dizajnér písma. Narodil sa v Bratislave, študoval v Československu a USA, titul Master of Arts získal na UMPRUM v Prahe. Pôsobil ako grafický a písmový dizajnér, vyučoval typografiu na VŠVU v Bratislave. Spoluzakladal kreatívnu agentúru Creative Department, kde pôsobí ako kreatívny riaditeľ a partner. Podieľal sa na komunikačných kampaniach významných domácich i medzinárodných klientov a značiek ako napríklad Zlatý Bažant, Kelt, Krušovice, Heineken, Motorola, Generali, Ford, Markíza, a taktiež na budovaní aktuálneho komunikačného konceptu a značky Slovenska – Good Idea Slovakia. Medzi jeho písmové návrhy patria FF Bradlo (publikoval FontShop) a Nara & Nara Sans (Typotheque). Za písmovú tvorbu získal bronzovú medailu na Bienále Brno 1996 a uznanie v súťaži Národná cena za dizajn 2011. Spoluzakladal Fontstand, online systém pre testovanie a prenájom digitálnych písem.