Webstránka a mobilné aplikácie pre O2

Jakub Ptačin- hlavný autor
Tomáš Nožina- spoluautor
Ondrej Kostolňák- spoluautor

Redizajn digitálneho zážitku najdôležitejších predajných kanálov 2. najväčšieho mobilného operátora. Férová ponuka O2 začína aj končí na webe a v mobilných aplikáciách. Všetko, čo vidia a s čím pracujú zamestnanci, vidia aj klienti. Žiadne špeciálne rozhranie, žiadne skryté funkcie. Navrhli sme webstránku, mobilné aplikácie a UI knižnicu, ktoré sú vstupnou bránou a najdôležitejšími predajnými kanálmi pre viac ako 2 000 000 klientov O2.

Grafické štúdio:
Echt creative community
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Vizuálna identita NAWELO

Vizuálna identita NAWELO

Martin Pyšný
Juraj Zajačka
Vizuálna identita KALAS

Vizuálna identita KALAS

Martin Pyšný
Jakub Ptačin
Pavol Kyselica
DOMOTRON - vizuálna identita

DOMOTRON – vizuálna identita

Pavol Kyselica
Martin Pyšný
Prejsť na diela