Vizuálna identita KALAS

Martin Pyšný- hlavný autor
Jakub Ptačin- spoluautor
Pavol Kyselica- spoluautor

Kalas je jedným z najväčších výrobcov cyklooblečenia v regióne CEE. Nové logo, ktoré vymenili po 23 rokoch, stojí na symbole “K” a logotype s odkazom na pôvodné logo. Logo aj symbol musia fungovať v extrémne konkurenčnom prostredí (napr. Tour De France) a musia byť viditeľné a odlíšiteľné na drese plnom iných sponzorov. Zároveň musí fungovať elegantne aj v kontexte vlastných kolekcií. Značka ostala pri svojej červenej farbe v kombinácii s čiernou a bielou. Pre komunikačné materiály sme zadefinovali písmo Remi od O. Jóba s upravenou diakritikou. Identita je postavená na práci s patternom zo symbolu “K”, ktorý vytvára ilúziu odtlačku kolesa bicykla alebo zipsovania oblečenia. Spustenie novej značky prebehlo úspešne celosvetovo a bolo prijaté veľmi pozitívne od Austrálie až po Anglicko.

Grafické štúdio:
Echt creative community
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Morytáty

Morytáty

Bálik Palo
Pavol Čejka
Martin Pyšný
Webstránka a mobilné aplikácie pre O2

Webstránka a mobilné aplikácie pre O2

Jakub Ptačin
Tomáš Nožina
Ondrej Kostolňák
Vizuálna identita NAWELO

Vizuálna identita NAWELO

Martin Pyšný
Juraj Zajačka
Prejsť na diela