Vizuálna identita NAWELO
Vizuálna identita NAWELO

Vizuálna identita NAWELO

Martin Pyšný- hlavný autor
Juraj Zajačka- spoluautor

Nawelo, alebo “nature we love” je výrobca udržateľnej módy z technického konope. Logo odkazuje na princíp recyklácie – vyjadruje kolobeh produktu v prírode, ktorý sa dokáže rozložiť. Ekologického ducha značky podporuje aj farebná paleta postavená na prírodných odtieňoch – zelenej a hnedej. Aplikácie a materiály, s ktorými značka pracuje sú rovnako z ekologických materiálov vďaka čomu sa princíp z loga prenáša aj do fyzického sveta.

Grafické štúdio:
Echt creative community
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Webstránka a mobilné aplikácie pre O2

Webstránka a mobilné aplikácie pre O2

Jakub Ptačin
Tomáš Nožina
Ondrej Kostolňák
Vizuálna identita KALAS

Vizuálna identita KALAS

Martin Pyšný
Jakub Ptačin
Pavol Kyselica
DOMOTRON - vizuálna identita

DOMOTRON – vizuálna identita

Pavol Kyselica
Martin Pyšný
Prejsť na diela