Volkswagen Golf a Volkswagen Polo
Nápad vznikol na základe produktu, ktorým boli modely Wolskwagen Golf a Polo s výbavou Slovakia. To znamená, že mali zvýhodnenú výbavu, ktorú preferujú vodiči na Slovensku. Pričom názov edície (Slovakia) aj jednotlivé prvky ako klimatizácia, či airbag sú všetko cudzie slová. Tak sme si povedali, že ich preložíme, aby to bola kampaň zrozumiteľná aj pre našincov. A kto už môže byť lepším ambasádorom slovenčiny na cestách ako Ľudovít Štúr. Do konceptu zapadla aj zhoda krstného mena nášho významného buditeľa s prekladom názvu značky.
Klient:
Porsche Slovakia
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn
Súvisiace diela
BOBO
Veronika Obertová
Michaela Čopíková
SLSP – Budúcnosť je vaša
Veronika Obertová
Panák_FM
Veronika Obertová
Michaela Čopíková