Vizuálna identita pre Zemplínske slávnosti
Propagačná kampaň vznikla ako ako bakalárska práca v Ateliéry vizuálnej komunikácie Katedry dizajnu Technickej univerziety v Košiciach, pod vedením doc. Mgr. art. Andreja Haščáka, ArtD. v roku 2022 a v roku 2023 sa tento projekt realizoval v plnej miere.
Vizuálna propagácia vychádza z tradičnej ľudovej výšivky, ktorá sa vyskytuje primárne na krojoch. Nakoľko Zemplínske slávnosti sa svojím obsahom orientujú primárne na folklór, výšivky sa stali objektom výskumu a inšpirácie pre celkový vizuál. Vzory pretvorené do súčasného vizuálneho jazyka vychádzajú z toho, čo je pre Dolný Zemplín typické – krížiková výšivka. Tieto vzory teda v súčasnom vizuálnom jazyku vytvárajú variabilný vizuálny systém, ktorým sa snažia popularizovať folklór a priblížiť ho aj mladšej generácii.