Vizuálna identita pre mestskú verejnú dopravu
Koncepcia práce je rozvoj verejnej hromadnej dopravy. Výskum zvoleného problému v miestnom aj svetovom kontexte v oblasti vizuálnej komunikácie s verejnosťou. Zhromaždenie a vyhodnotenie série prípadových štúdií v oblasti verejnej dopravy s dôrazom na informačný dizajn a analýza vizuálnej komunikácie v tejto oblasti. Rešerš vizuálnej komunikácie zahraničnej verejnej dopravy. Stratégia, logistika a realizácia vizuálnej identity. Výstupom práce je okrem výsledných vizuálov aj dôsledná dokumentácia celého procesu spracovaná vo forme tlačenej i elektronickej.
Škola:
Paneurópska vysoká škola
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Študentský komunikačný dizajn
Súvisiace diela
Dizajn audio CD nosiča skupiny Funny Faces – My Odds And Ends
Monika Kvaková
Tomáš Klepoch
Vizuálna identita kultúrno-hudobného festivalu AKM
Monika Kvaková
Tomáš Klepoch
SOĽ CUKOR MÚKA
Michal Weinzettl
Branislav Matis