Vizuálna identita kultúrno-hudobného festivalu AKM

Monika Kvaková- hlavný autor
Tomáš Klepoch- pedagóg

Výsledkom mojej práce je kompletná vizuálna identita a jej redizajn, ktorá obsahuje základné komunikačné prvky ako návrh nového logotypu, ktorý vychádza z názvu festivalu. Ďalšími komunikačno – vizuálnymi prvkami sú patterny, ktoré slúžia ako vizuálny obraz a doplnok k celému konceptu vizuálu. Nový koncept pre 8. ročník festivalu AKM Culture Days sa odvíja od samotného názvu prvého slova, ktoré obsahuje iniciály AKM (Alternatívna Kultúra Mesta). Koncept je postavený na myšlienke ponúknuť alternatívu festivalu nie len v jeho programovej stránke a náplni, ale aj v jeho vizuáli. Pri redizajne a tvorbe nového logotypu, bolo dôležité zachovať jeho význam a pritom priniesť nové vizuálne riešenie a ponúknuť alternatívu s cieľom osloviť a prilákať nových návštevníkov.

Škola:
Paneurópska vysoká škola, Fakulta Masmédii
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Študentský komunikačný dizajn

Súvisiace diela

FTR FUTURE

FTR FUTURE

Valentína Husárová
Peter Uličný
Vizuálna identita pre mestskú verejnú dopravu

Vizuálna identita pre mestskú verejnú dopravu

Lujza Psotková
Tomáš Klepoch
Prejsť na diela