Staré Lýceum
Cieľom konceptu vizuálnej identity je komunikácia brandu Staré Lýceum ako miesta, ktoré prepája rozličné komunitné oblasti ako ideovo, tak aj v priestore budovy.
Návrh logotypu je postavený na čitateľnej a v detailoch originálnej kresbe, ktorá konfrontuje históriu a súčasnosť. Písmo je modernou interpretáciou klasických kánonov.
Brána do budovy Starého Lýcea je nielen fyzickým vstupom do budovy, ale je aj portálom do sveta otvorenosti, originality, rozmanitosti a rešpektu. Motív vstupného portálu je stvárnený štylizovaným grafickým symbolom, ktorý v sebe ukrýva symbol kríža, zároveň ponúka priestor na jednoduchú animáciu otvorenia samotnej brány a výborne dopĺňa pri stavbe vizuálnej identity základnú verziu logotypu.
Grafické štúdio:
Komplot Advertising
Súvisiace diela
![Tradícia v dizajne_Súčasný odev so všitou tradíciou](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/Tradition-in-design-fotky-1600x2500-press-pdf.jpg)
Tradícia v dizajne_Súčasný odev so všitou tradíciou
Peter Simonik
![Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2021](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/06/komplot_sodb21_prezentacia-pdf.jpg)
Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2021
Erik Lehrer
![Národná banka Slovenska](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/06/komplot_nbs_prezentacia-pdf.jpg)
Národná banka Slovenska
Peter Simonik