Nechcem, aby ste videli, ako to vyzerá, len chcem, aby ste vedeli, že to mám
Nechcem, aby ste videli, ako to vyzerá, len chcem, aby ste vedeli, že to mám
Nechcem, aby ste videli, ako to vyzerá, len chcem, aby ste vedeli, že to mám
Nechcem, aby ste videli, ako to vyzerá, len chcem, aby ste vedeli, že to mám
Nechcem, aby ste videli, ako to vyzerá, len chcem, aby ste vedeli, že to mám
Nechcem, aby ste videli, ako to vyzerá, len chcem, aby ste vedeli, že to mám
Nechcem, aby ste videli, ako to vyzerá, len chcem, aby ste vedeli, že to mám
Nechcem, aby ste videli, ako to vyzerá, len chcem, aby ste vedeli, že to mám

Nechcem, aby ste videli, ako to vyzerá, len chcem, aby ste vedeli, že to mám

Diana Paulová- hlavný autor

V tejto práci sa venujem cenzúre ako takej. Analyzujem, čo vlastne cenzúra je, prečo ju používame a ako ju používame v analógovom a digitálnom svete. Zistila som, že cenzúra tu nie je nevyhnutne z dôvodu zachovania anonymity či zakrývania nejakého nedostatku alebo nahoty, ale postupom času sa stala istým spôsobom prestíže – mám čo skrývať.Celá táto situácia je z môjho pohľadu absurdná – od stavania múrov pred okná domov, cez rozpixelovanie značiek v televíznych reláciách, ktoré sú na značkách postavené, až po cenzurovanie detí na Instagrame. Už nie je cool ukazovať svetu úplne všetko, chceme len, aby vedel, že to máme. Vytvorila som produkt, ktorý je rovnako absurdný ako samotná situácia. Funguje ako analógová cenzúra a je použiteľný na akomkoľvek mobilnom zariadení s kamerou.

Škola:
Vysoká škola výtvarných umení, Katedra dizajnu, Ateliér produkt dizajn
NCD ročník:
Národná cena za produktový dizajn 2021
NCD kategória:
Študentský dizajn
Hodnotenie:
vystavené

Súvisiace diela

Čierna skrinka

Čierna skrinka

Peter Marjak
Sylvia Jokelová
B_PLAN

B_PLAN

Viktor Tabiš
Sylvia Jokelová
Dotyk

Dotyk

Adam Kukuc
Sylvia Jokelová
Prejsť na diela
Skip to content