Modrá púpava
Identita a obalový dizajn pre značku prírodnej kozmetiky Modrá púpava pracuje s minimalistickým dizajnom. Dizajn je dimenzovaný pre potlač malých obalov. Identita reaguje na etablovaný názov značky hravou a výraznou farebnosťou. Farebnosť vytvára systém kolekcií podľa typu pleti či spôsobu použitia a pomáha v orientácii medzi produktami. Produkty sú balené v hnedom skle, najvhodnejšom pre uchovávanie kozmetiky. Dizajn pracuje s vlastným písmom Plastic doplneným o logo púpavového padáčika. Padáčik je umiestnený na fľaštičkách voľne, akoby ho na ne dovial vietor. Rotácia padáčika sa odráža aj v kompozíciách typografie. Krabičky sú z certifikovaných farebných papierov. Skladajú sa bez lepidla. Obal je využitý efektívne – na vnútornej strane sú umiestnené tipy pre použitie produktov.