Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada
Rabada

Rabada

Ivana_Paleckova
Ivana Palečková- hlavný autor
Peter Škrovan- spoluautor
bez fotografie
Jitka Janečková- spoluautor
Dominika Jackuliaková- spoluautor
Silvia Leitmannová- spoluautor

Vizuálna identita pre modrotlačovú rodinnú značku Rabada. Veronika a Matej vytvárajú odevy ručne od návrhu patternov, cez farbenie textílie až po strihy a šitie. Uchovávajú historické remeslo. Modernými dizajnami ju prenášajú do súčasnosti. Svoje kolekcie tvoria v prírodnej, lesnej a hornatej časti Slovenska. Toto prostredie inšpiruje ich tvorbu. Pri tvorbe identity som vychádzala z ich práce. Logotyp pracuje s rytmom v slove Rabada. Je navrhnutý tak, aby sa retazil do dlhej línie. Písmená A vytvárajú abstraktný strom. Reťazenie logotypu cituje stopy stehov šijacieho stoja, zároveň je z neho možné vytvoriť pattern, typický pre modrotlač. V identite využívam recyklované materiály, modré odtiene indiga a tyrkysovú farbu emulzie, ktorou sa prenáša motív na latku pri farbení.

NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2024
NCD kategória:
Identita
Hodnotenie:
postupujúce do druhého kola

Súvisiace diela

Big Tiny Dot

Big Tiny Dot

Ivana Palečková
Vanda Beláková
Katarína Králiková
Textil náš každodenný

Textil náš každodenný

Ivana Palečková
Ján Jánoš
Filip Horník
Prejsť na diela
Skip to content