GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE
GORIFFEE

GORIFFEE

Matej Špánik- hlavný autor

V roku 2019 sme pre bratislavskú pražiareň kávy GORIFFEE pripravili kompletnú obnovu vizuálnej identity. Pražiareň sa špecializuje na výberovú kávu dovážanú z celého sveta – portfólio káv je preto vždy pestré a obmieňa sa dynamicky. GORIFFEE uvádza 2-3 nové kávy za mesiac (približne 20 káv ročne). K packagingu preto pristupujeme tak, aby vizuál bol ľahko obmieňaťelný, ale zároveň si zachoval identitu značky a bol ľahko identifikovateľný. Etiketa kávy ma vždy jednotný layout, ktorý je dobre čitateľný a zákazník vždy vie kam sa pozrieť keď hľadá viac informácii o káve. Pozadie etikety sa obmieňa v závislosti od príchute, pôvodu alebo emócie, ktorá káva prináša. A samozrejme, obaly sú 100% recyklovateľné a bez zbytočného CO2. Čo si myslíme, že je celkom cool.

Klient:
GORIFFEE
Grafické štúdio:
NICE GUY
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn