Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita
Langos Bar – vizuálna identita

Langos Bar – vizuálna identita

Matej Špánik- hlavný autor

Prístup bol vytvoriť silnú vizuálnu identitu, ktorá dokáže re-interpretovať moderný prístup k langošom. Primárne sme chceli komunikovať potešenie, ktoré je spojené s konzumáciou langoša. Spolu s ilustrátorom Tomášom Rybárom sme vytvorili charakter, ktorý reprezentuje tieto emócie – kischt ktorý je fat & happy. Tento ksicht ponúk niekoľko možností a vie vytvoriť niekoľko emócii. Farebná škála je veľmi jednoduchá – v princípe je to len červená farba, ktorá vytvára silný akcent. Modularita logotypu je reflektovaná aj v typografii, ktorá odkazuje na ťahavé cesto. Spoločne s priamou a ostrou fotografiou sme vytvorili silnú a oku lahodiacu identitu. I keď celkový priestor je len 12 m2 spoločne s architektmi GRAU sme dokázali identitu preniesť aj do interiéru.

Dizajnérske štúdio:
NICE GUY
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Identita
Hodnotenie:
postupujúce do druhého kola