Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák
Dám si ešte kebab a idem na nočák

Dám si ešte kebab a idem na nočák

Leontína Berková- hlavný autor
Ľubo Stacho- pedagóg

Obchodná ulica bola v minulosti známa ako bratislavská promenáda. Mliečne bary a cukrárne nahradili prevádzky fast foodov, ktoré môžte nájsť kdekoľvek v globalizovanom svete. Dnes väčšina ľudí navštevuje obchodnú kvôli lacnému jedlu alebo lacnému alkoholu. Turecká pizza, izraelský falafel, slovenský kebab… Pod zdanlivou rozmanitosťou ponuky sa skrýva strata identity. Fotografie vyzerajú na prvý pohľad vizuálne zaujímavo a príťažlivo. Pri dlhšom skúmaní si divák všimne viac. Autorka poodhaľuje hru s aranžovaním. Zároveň diváka odmieta klamať o pravdivej podobe jedla. Potreba reklamy v priemysle s rýchlym občerstvením vznikla v 20. rokoch minulého storočia. Prevádzky postavené popri diaľnici potrebovali na seba upútať pasažierov áut už z diaľky. Preto využívali pestrofarebné reklamy, ktoré sa stali symbolom nášho rýchleho a konzumného životného štýlu.

Škola:
Vysoká škola výtvarných umení
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Študentský komunikačný dizajn

Súvisiace diela

Písmo — Robust Grotesk

Písmo — Robust Grotesk

Tomáš Paulen
Michal Tornyai

EuroTypes

Adrián Dvorský
Monika Juríková
Ester Mládenková
Bálik Palo

Earth pigments

Petra Vicianová
Zuzana Šebeková
Prejsť na diela
Skip to content