Čerstvý spot pre K Park

Juraj Kováč- hlavný autor
Juraj Kováč- spoluautor
Michal Ružica- spoluautor
Diana Hromeková- spoluautor
Martin Polakovič- spoluautor
Soňa Belyusová- spoluautor
Juraj Sapara- spoluautor

Kaufland predstavil v roku 2021 nový CSR projekt – postaví multifunkčné ihrisko pre mladých K Park vo vybraných mestách po celom Slovensku. O tom, kde ihrisko vznikne, rozhodnú ľudia hlasovaním. A našou úlohou bolo pripraviť spot, ktorým projekt launchneme. Keďže Kaufland je o čerstvých potravinách, napojili sme náš koncept na čerstvosť – čerstvé sú totiž nielen potraviny, ale aj čerstvý vzduch. A práve na ten často vyháňajú rodičia svojich tínedžerov. Spot sme prispôsobili mladej cieľovke a obrazovo sa odvoláme na estetiku spotov pre športové značky.

NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Animácie a video
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola

Súvisiace diela

Slovník odcudzených slov

Slovník odcudzených slov

Martin Polakovič

V cudzom meste

Martin Polakovič

Rozprávky bez šťastného konca

Juraj Kováč
Dominika Ivaničová Bobulová
Martin Polakovič
Juraj Kováč
Engelbert Strapec
Juraj Kováč
Prejsť na diela
Skip to content