BRELIN PÍSMO
IDEA: Vizuálne zjednotenie portfólia spoločnosti BERLIN BRANDS GROUP viacerých značiek pod jednou strechou vďaka rovnostrannému princípu písma. Písmová špecifikácia: Brelin je na mieru vytvorené rovnostranné písmo, vytvorené primárne pre použitie v nadpisoch a kratších textoch. Vďaka distingvovaným charaketrom a zvýšenej strednej výške dokáže písmo fungovať pri menších veľkostiach v dlhších paragrafoch. Písmo vďaka dvom konštrukčným variantom v šiestich interpolačných hrúbkach – ultralight až bold – zabezpečuje silný vizuálny charakter v použitom písme spoločnosti BERLIN BRANDS GROUP.
Klient:
Berlin Brands Group a.s.
Grafické štúdio:
Big Name s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
Voxberg
Juraj Vontorčík
Identita Univerzity sv. Cyrila a Metoda sv Trnave
Jakub Oleš
Rudolf Letko
Tomáš Petrek
UCM Sans písmo
Jakub Oleš
Rudolf Letko
Tomáš Petrek