Skip to content
Prispôsobte preferencie súhlasu

Používame súbory cookies, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookie v každej kategórii súhlasu.

Súbory cookie, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné na umožnenie základných funkcií stránky.... 

Vždy aktívne

Potrebné súbory cookie sú pre základné funkcie webových stránok zásadné a webové stránky bez nich nebudú fungovať zamýšľaným spôsobom.Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné identifikačné údaje.

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Analytické cookies sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webovou stránkou. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitých odchodov, zdroji návštevnosti atď.

Výkonnostné cookies sa používajú na pochopenie a analýzu kľúčových indexov výkonnosti webových stránok, čo pomáha zlepšovať užívateľskú skúsenosť pre návštevníkov.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručenie návštevníkom prispôsobených reklám na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu efektívnosti reklamnej kampane.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can
Be2Can

Be2Can

Matej Špánik- hlavný autor

Pre Be2Can sme pripravili rebranding vizuálnej identity. Pôvodnú identitu sme vytvorili v roku 2014 a postupom času sa táto identita ukázala nefunkčná a ťažkopádna. Inými slovami – bola jednoducho špatná. Klientovi sme preto navrhli rebranding loga z čoho vzišiel kompletný rebranding značky. Úlohou bolo vytvorenie systému identity, ktorý by zjednotil komunikáciu hlavnej značky Be2Can ako aj komunikáciu sub-brandov (Festival, DVD, Kino, Channel a podobne). Rovnako ako pre printové média ako aj digitálne motion média. Koncept je postavený na tenkej červenej linke, ktorá sa ťahá naprieč vizuálom pričom predstavuje červený koberec filmových festivalov. Zámerom konceptu je aby nebol v konflikte s vizualitou filmov, ktoré sú hlavným komunikačným prvkom značky.

Klient:
Film Europe, s. r. o.
Grafické štúdio:
NICE GUY
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn