Vizuálna identita KALAS

Martin Pyšný- hlavný autor
Jakub Ptačin- spoluautor
Pavol Kyselica- spoluautor

Kalas je jedným z najväčších výrobcov cyklooblečenia v regióne CEE. Nové logo, ktoré vymenili po 23 rokoch, stojí na symbole “K” a logotype s odkazom na pôvodné logo. Logo aj symbol musia fungovať v extrémne konkurenčnom prostredí (napr. Tour De France) a musia byť viditeľné a odlíšiteľné na drese plnom iných sponzorov. Zároveň musí fungovať elegantne aj v kontexte vlastných kolekcií. Značka ostala pri svojej červenej farbe v kombinácii s čiernou a bielou. Pre komunikačné materiály sme zadefinovali písmo Remi od O. Jóba s upravenou diakritikou. Identita je postavená na práci s patternom zo symbolu “K”, ktorý vytvára ilúziu odtlačku kolesa bicykla alebo zipsovania oblečenia. Spustenie novej značky prebehlo úspešne celosvetovo a bolo prijaté veľmi pozitívne od Austrálie až po Anglicko.

Grafické štúdio:
Echt creative community
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Alma. Ako dizajn pomohol zachrániť základnú školu

Maroš Ľuba
Pavol Kyselica
Jakub Ptačin
Damian Pastirčák
Martin Pyšný
Martin Gross
Tomáš Galajda
Ester Lysá
Vavrinec Lukáš
Marián Balog
Michal Chovaňák
Jozef Koleják
Ondrej Jób
Jakub Koričanský
Kristián Štupák
Morytáty

Morytáty

Bálik Palo
Pavol Čejka
Martin Pyšný
Webstránka a mobilné aplikácie pre O2

Webstránka a mobilné aplikácie pre O2

Jakub Ptačin
Tomáš Nožina
Ondrej Kostolňák
Prejsť na diela
Skip to content