Horáreň Libresso – vizuálna identita
Vizuálna identita pre libresso Horáreň v Horskom parku — zelenom srdci Bratislavy. Logo, s motívom parožia vyskladaného z dezertných vidličiek, odkazuje na pôvodný i terajší účel budovy. Typografia vychádza z písma Preto Serif od Jána Filípka. Z motívu parožia vznikol i systém dekoratívnych ilustrácií na podpivníky, pohľadnice, tričká, nálepky a podobne. Produkčne zaujímavé “menu”, vytlačené na vrúbkovanom papieri, s rozkladacou mapou vnútri (Náučný chodník Horský park), bolo celé vsadené do odrezku z guľatiny. Popri týchto základných aplikáciách som vytvoril aj názov a vizuálny koncept plagátov k cyklu letných koncertov “Tóny v tôni”.
Klient:
JUSTI s. r. o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn
Súvisiace diela
![TEDxBratislava 2017 — vizuálna identita](https://scd.sk/wp-content/uploads/2018/04/tedxbratislava2017_straty-a-nalezy_keyvisual_design-brantiarb-pdf.jpg)
TEDxBratislava 2017 — vizuálna identita
Branislav Bezručka
![Bukowski Bar — vizuálna identita](https://scd.sk/wp-content/uploads/2018/04/bukowskibar_napojovy-listokkarty_dizajn-brantiarb_foto-lukasmoravsky--768x512.jpg)
Bukowski Bar — vizuálna identita
Branislav Bezručka
![Centrum jazykov. Kampaň pre jazykovú školu](https://scd.sk/wp-content/uploads/2016/03/chameleon-a2-v5-4-height-noise-300dpi--768x1176.jpg)
Centrum jazykov. Kampaň pre jazykovú školu
Branislav Bezručka