Bukowski Bar — vizuálna identita
Vizuálna identita pre bar v centre Bratislavy, pri Starej tržnici na mieste bývalých Malých Františkánov. Inšpirovaná motívmi z diela a života Charlesa Bukowského a predstavou opitej grafiky. Evokuje spojenie hudby (rytmus vzorov), literatúry (citáty a názvy drinkov) a alkoholu (chyby, deformácie a optické ilúzie v dizajne). Má výrazne grafický čiernobiely charakter s linkovým rastrom aplikovaným na fotkách, experimentmi s narúšaním pravidelných patternov aj s využitím výraznej súčasnej typografie. Špecialitou podniku sú shoty pomenované podľa spisovateľov, ktorí sú známi aj pre svoj pozitívny vzťahom k alkoholu. Každá ingrediencia má svoj vlastný grafický pattern a ich spojením vzniká silný vizuálny kód.
Klient:
Cool Spot s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
TEDxBratislava 2017 — vizuálna identita
Branislav Bezručka
Centrum jazykov. Kampaň pre jazykovú školu
Branislav Bezručka
Study. Live. Work. Vizuálna identita + web
Branislav Bezručka