Vizuálna identita pre Zemplínske slávnosti

Lucia Špáková- hlavný autor

Propagačná kampaň vznikla ako ako bakalárska práca v Ateliéry vizuálnej komunikácie Katedry dizajnu Technickej univerziety v Košiciach, pod vedením doc. Mgr. art. Andreja Haščáka, ArtD. v roku 2022 a v roku 2023 sa tento projekt realizoval v plnej miere.

Vizuálna propagácia vychádza z tradičnej ľudovej výšivky, ktorá sa vyskytuje primárne na krojoch. Nakoľko Zemplínske slávnosti sa svojím obsahom orientujú primárne na folklór, výšivky sa stali objektom výskumu a inšpirácie pre celkový vizuál. Vzory pretvorené do súčasného vizuálneho jazyka vychádzajú z toho, čo je pre Dolný Zemplín typické – krížiková výšivka. Tieto vzory teda v súčasnom vizuálnom jazyku vytvárajú variabilný vizuálny systém, ktorým sa snažia popularizovať folklór a priblížiť ho aj mladšej generácii.

Súvisiace diela

Digitálny adventný kalendár

Digitálny adventný kalendár

Karmen Lacková
Andrej Haščák
Edukačné a terapeutické pomôcky pre deti s kortikálnou poruchou zraku

Edukačné a terapeutické pomôcky pre deti s kortikálnou poruchou zraku

Eva Jenčuráková
Andrea Kováčová
Andrej Haščák
Prejsť na diela
Skip to content