Staré Lýceum

Peter Simoník
Peter Simonik- hlavný autor

Cieľom konceptu vizuálnej identity je komunikácia brandu Staré Lýceum ako miesta, ktoré prepája rozličné komunitné oblasti ako ideovo, tak aj v priestore budovy.
Návrh logotypu je postavený na čitateľnej a v detailoch originálnej kresbe, ktorá konfrontuje históriu a súčasnosť. Písmo je modernou interpretáciou klasických kánonov.
Brána do budovy Starého Lýcea je nielen fyzickým vstupom do budovy, ale je aj portálom do sveta otvorenosti, originality, rozmanitosti a rešpektu. Motív vstupného portálu je stvárnený štylizovaným grafickým symbolom, ktorý v sebe ukrýva symbol kríža, zároveň ponúka priestor na jednoduchú animáciu otvorenia samotnej brány a výborne dopĺňa pri stavbe vizuálnej identity základnú verziu logotypu.

Grafické štúdio:
Komplot Advertising
Skip to content