Korporátna identita developerského projektu Palma

Wiktor Leo Burnett- hlavný autor
Ján Zachar- hlavný autor

Projekt Palma je jedinečným urbanistickým počinom v Bratislave. Na obrovskej ploche brownfieldu po bývalej fabrike vznikne nová sebestačná mestská štvrť. Developer Corwin zveril celú oblasť do rúk skúsených dánskych architektov Gehl architects. Pre korporátnu identitu Palmy bol vytvorený unikátny grafický jazyk, pozostávajúci z jednoduchých štylizovaných elementov odkazujúcich na architektúru Palmy a na princípy, na ktorých bude postavená – miesto pre chodcov, udržateľnosť, lepšia doprava a dostupnosť. V identite Palmy je zjavná aj inšpirácia Dánskom a to v čistote tvarov či typografii inšpirovanej tabuľami v Kodani. Zároveň bola do identity aplikovaná na developera netradičná farebnosť. Taká, ktorá nekričí, nechce za každú cenu predať, ale chce, aby sa človek cítil príjemne. Tak, ako sa bude cítiť v novej Palme.

NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2024
NCD kategória:
Identita
Hodnotenie:
nominované
Skip to content