Skip to content
Prispôsobte preferencie súhlasu

Používame súbory cookies, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookie v každej kategórii súhlasu.

Súbory cookie, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné na umožnenie základných funkcií stránky.... 

Vždy aktívne

Potrebné súbory cookie sú pre základné funkcie webových stránok zásadné a webové stránky bez nich nebudú fungovať zamýšľaným spôsobom.Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné identifikačné údaje.

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Analytické cookies sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webovou stránkou. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitých odchodov, zdroji návštevnosti atď.

Výkonnostné cookies sa používajú na pochopenie a analýzu kľúčových indexov výkonnosti webových stránok, čo pomáha zlepšovať užívateľskú skúsenosť pre návštevníkov.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručenie návštevníkom prispôsobených reklám na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu efektívnosti reklamnej kampane.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Martin Bajaník

Zameranie
grafický dizajnér

Martin Bajaník (1978) absolvoval štúdium grafického dizajnu na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave (1997 – 2003) v ateliéri Ľubomíra Longauera. Už počas štúdia pracoval v prestížnych reklamných agentúrach a neskôr sa rozhodol založiť si aj svoju vlastnú agentúru. Je spoluzakladateľom a dizajnérom sietí bratislavských kaviarní Shtoor a Foxford a ako dizajnér stál pri zrode identity potravín Yeme. V súčasnosti pracuje vo svojom grafickom štúdiu s výstižným názvom Pekne & Dobre ako jediný výkonný zamestnanec. Medzi klientov jeho štúdia patria prevažne lokálne gastronomické značky, ktorým sa snaží radiť v marketingu a prinášať dobrý dizajn. Za svoju prácu získal množstvo ocenení: 11 klincov za posledné dva ročníky súťaže Zlatý klinec, medzi nimi aj ocenenie Art Prix 2018.

NCD diela

Plán Bratislava

Plán Bratislava

Martin Jenča
Martin Kahan
Martin Bajaník
Prejsť na diela