Zlatý Bažant – redesign produktov
Zadanie bolo jednoznačné – urobiť dizajn produktov čo najviac ikonickým. Redizajn samotného loga ZB nebol vôbec v pláne, v procese sme však prišli na to, že ikonickosť dizajnu dosiahneme, len keď bude vychádzať práve z loga. Vytvorili sme preto sebavedomejšiu podobizeň bažanta, ktorý sa stal signálnym prvkom produktov. Zároveň sme sa zbavili nánosu symbolov, v predošlých dizajnoch postupne vŕšených na seba. Nápis ZB je dlhý, čo je z grafického hľadiska nevýhoda. Pokúsili sme sa túto nevýhodu premeniť na prednosť a nápis sme umiestnili po celom obvode obalu. Toto riešenie, kde nikdy nevidíme celý logotyp, sme si mohli dovoliť len vďaka vysokej znalosti značky na trhu, a tým sme unikátny pozicioning piva preniesli priamo do produktového dizajnu.