Redizajn značky Zlatý Bažant
Zmena vizuálnej identity značky a obalového dizajnu produktov prišla sedem rokov po posledom redizajne, v polovici roka 2015. Túto zmenu sprevádzal aj nový komunikačný koncept, v ktorom sa svetové slovenské pivo Zlatý Bažant vracia ku svojim koreňom, na Slovensko do Hurbanova. Redizajn korporátnej identity značky Zlatý Bažant odzrkadľuje kľúčovú tému zadania, ktorou bola veta „home made originality“. Preto sa snaží pôsobiť poctivo, až akoby rukodielne – hoci sa jedná o najpredávanejšie slovenské pivo. Okrem samotného logotypu sa evolúcia dizajnu týkala kompletného portfólia plechoviek, etikiet na fľašiach, obalových fólií a všetkých ostatných obalov.
Klient:
Heineken Slovensko, a.s.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn