Vizuálna identita kultúrno-hudobného festivalu AKM
Výsledkom mojej práce je kompletná vizuálna identita a jej redizajn, ktorá obsahuje základné komunikačné prvky ako návrh nového logotypu, ktorý vychádza z názvu festivalu. Ďalšími komunikačno – vizuálnymi prvkami sú patterny, ktoré slúžia ako vizuálny obraz a doplnok k celému konceptu vizuálu. Nový koncept pre 8. ročník festivalu AKM Culture Days sa odvíja od samotného názvu prvého slova, ktoré obsahuje iniciály AKM (Alternatívna Kultúra Mesta). Koncept je postavený na myšlienke ponúknuť alternatívu festivalu nie len v jeho programovej stránke a náplni, ale aj v jeho vizuáli. Pri redizajne a tvorbe nového logotypu, bolo dôležité zachovať jeho význam a pritom priniesť nové vizuálne riešenie a ponúknuť alternatívu s cieľom osloviť a prilákať nových návštevníkov.