Vizuálna identita HOPIN

Pavol Kyselica- hlavný autor
Ondrej Jób- spoluautor

Pri redizajne loga najúspešnejšej slovenskej taxi aplikácie HOPIN bolo našim cieľom jasné odlíšenie od konkurencie, zapamätateľnosť a jednoduché rozlíšenie na obrazovke telefónu pri hľadaní ikony aplikácie, ale aj pri čakaní na svoje vozidlo na hlavnej stanici. Logo stojí na jednoduchom princípe – v písmene H je skrytá prerušovaná čiara, ktorá symbolizuje pohľad na cestu zhora. Táto idea je v identite rozvitá do ďalších statických aj animovaných aplikácii. Žltá farba je vyjadrením “profi” taxislužby, ktorá na rozdiel od iných služieb garantuje profesionalitu svojich šoférov. Identita bola od začiatku tvorená na ďalšie škálovanie smerom ku ponuke ďalších služieb – MHD, limuzínový servis a podobne. Spolu s identitou sme redizajnovali aj mobilnú aplikáciu a všetky ďalšie aplikácie identity.

Grafické štúdio:
Echt creative community
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Visit Košice

Visit Košice

Roman Juhás
Ondrej Jób
Lýdia Vilková
Písma Lyra

Písma Lyra

Ondrej Jób
Michal Slovák
Prejsť na diela