Vizuálna identita Fakulty umení, Technická univerzita v Košiciach
Návrh vizuálnej identity pre Fakultu umení TUKE obsahuje grafické spracovanie dvoch letákov, návrh na potlač tričiek, štvorcové odznačiky, 4 roll-upy a banner na sociálnu sieť. Dizajn i copywriting bol inšpirovaný zelenou korporátnou farbou fakulty a doplnený čiernou farbou.
Škola:
Technická Univerzita v Košiciach, Fakulta umení, Katedra dizajnu
Klient:
Fakulta umení TU Košice
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Študentský dizajn
Súvisiace diela

Vázy s tapisériou – Lovestory
Mária Bujňáková
Tibor Uhrín

Sémantická hra – Myslena
Mária Bujňáková
Tibor Uhrín

Takka figúrka
Mária Bujňáková
Tibor Uhrín