Vizuálna Identita – EBENICA COFFEE

Vizuálna Identita – EBENICA COFFEE

Karina Zušťáková- hlavný autor

Logo by nemalo byť jediným vizuálnym identifikátorom značky. Aj to bol dôvod, prečo sa na nás obrátila slovenská pražiareň kávy EBENICA COFFEE. Mali všetky potrebné základy od loga, kvalitných produktov, histórie a premyslenej filozofie. Našou úlohou bolo ponechať logo a po mnohých rokoch vytvoriť vizuálny „podpis“ značky. Nami vytvorená vizuálna identita vyzdvihuje samotný produkt – kávu, ktorá prebúdza všetky naše zmysly. 5 vizuálnych prvkov, 5 ľudských zmyslov, pričom všetky vychádzajú z jediného zrnka kávy. Láska na prvý dúšok, neslýchaná chuť či okatá vôňa – to všetko nájdete ukryté vo vizuálnej identite značky. Stačí len čítať „medzi riadkami“ a ponoriť sa (nielen) do chute jednoduchých linkových ilustrácií. Toto je slow-brand pre vaše kávové rituály.

Klient:
EBENICA COFFEE
Grafické štúdio:
boomex
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Branding Slovak Pickleball Association: Viac zábavy na menšom kurte

Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Milan Ferenčík
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha

Rebranding značky Víno Kanich: Remeslo získava novú krv

Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Milan Ferenčík
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Rebranding STEQZ: Zatoč športovým svetom

Rebranding STEQZ: Zatoč športovým svetom

Karina Zušťáková
Júlia Molčanová
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Andrej Hazucha
Milan Ferenčík
Prejsť na diela
Skip to content