Vizuálna identita a grafické spracovanie propagácie činnosti Vinianskeho vinohradníckeho a vinárskeho spolku

Práca prináša a poskytuje riešenia vizuálnej propagácie a definuje potreby obsahu propagačnej kampane. Súčasťou vzniknutej práce je logo a jeho ideový výskum, publikácia, ktorej obsahom je priblíženie základných vecných informácií v danej problematike, no zároveň je jej obsahom prezentovanie a zachytávanie nálad a dojmov z danej oblasti. Zavŕšením propagačnej kampane je propagácia v online prostredí so zameraním sa na sociálne siete.

Diplomová práca vznikla v Ateliéry vizuálnej komunikácie, Katedry dizajnu na Technickej univerzite v Košiciach pod vedením doc. Mgr. art. Andreja Haščáka, ArtD. Obhajoba diplomovej práce sa bude konať 5.6. a v rámci publikácie sa budú dopracúvavať ďalšie detaily v rámci realizácie. Celkový stav práce je viacmenej vo finálnej podobe.

Skip to content