Urban Market Spring Edition 2016
Vizuálna identita pre jarný Urban Market. Urban Market sa zameriava na predaj lokálnej módy a dizajnu. V roku 2016 sa prvý krát konal na Fakulte architektúry na Slovenskej technickej univerzite. Pri tejto príležitosti som pre vizuálnu identitu vybrala písmo s technickým charakterom „Remi“ od slovenského písmového dizajnéra Ondreja Jóba. Téma vydania bola „proces“. Na plagáty som preto zvolila „ilustráciu“ v podobe fotografie predajných predmetov dizajnérov tesne pred ich dokončením.
Klient:
Čerstvé Ovocie, n.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
Rabada
Ivana Palečková
Peter Škrovan
Jitka Janečková
Dominika Jackuliaková
Silvia Leitmannová
Big Tiny Dot
Ivana Palečková
Vanda Beláková
Katarína Králiková
Textil náš každodenný
Ivana Palečková
Ján Jánoš
Filip Horník