Urban Market Spring Edition 2016
Vizuálna identita pre jarný Urban Market. Urban Market sa zameriava na predaj lokálnej módy a dizajnu. V roku 2016 sa prvý krát konal na Fakulte architektúry na Slovenskej technickej univerzite. Pri tejto príležitosti som pre vizuálnu identitu vybrala písmo s technickým charakterom „Remi“ od slovenského písmového dizajnéra Ondreja Jóba. Téma vydania bola „proces“. Na plagáty som preto zvolila „ilustráciu“ v podobe fotografie predajných predmetov dizajnérov tesne pred ich dokončením.
Klient:
Čerstvé Ovocie, n.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela

Big Tiny Dot
Ivana Palečková
Vanda Beláková
Katarína Králiková

Textil náš každodenný
Ivana Palečková
Ján Jánoš
Filip Horník

Posledné domy
Ivana Palečková