Urban Market Spring Edition 2016
Vizuálna identita pre jarný Urban Market. Urban Market sa zameriava na predaj lokálnej módy a dizajnu. V roku 2016 sa prvý krát konal na Fakulte architektúry na Slovenskej technickej univerzite. Pri tejto príležitosti som pre vizuálnu identitu vybrala písmo s technickým charakterom „Remi“ od slovenského písmového dizajnéra Ondreja Jóba. Téma vydania bola „proces“. Na plagáty som preto zvolila „ilustráciu“ v podobe fotografie predajných predmetov dizajnérov tesne pred ich dokončením.
Klient:
Čerstvé Ovocie, n.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
![Rabada](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/18_Rabada_dizajn_Peter-Skrovan-a-Ivana-Paleckova-768x509.png)
Rabada
Ivana Palečková
Peter Škrovan
Jitka Janečková
Dominika Jackuliaková
Silvia Leitmannová
![Big Tiny Dot](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/1_Big-Tiny-Dot_dizajn_Ivana-Palečková-768x543.jpg)
Big Tiny Dot
Ivana Palečková
Vanda Beláková
Katarína Králiková
![Textil náš každodenný](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/1_Textil-nas-kazdodenny_dizajn_Ivana-Palečková_plagat-768x1086.jpg)
Textil náš každodenný
Ivana Palečková
Ján Jánoš
Filip Horník