TPT 2018
Hravá a flexibilná vizuálna identita Trienále plagátu Trnava 2018. Logo, vizuál, plagáty, katalóg, web, merkantil atd. Identita 10. ročníka podujatia využíva žltú/bielu latinskú číslicu X na pozadí a „analógovú animáciu“ rôznych grafických elementov pomocou priloženej fólie s rastrom. Princíp umožňuje filtrovanie informácií a je prenesený aj do dizajnu webu, na tričká, tašky, fotografie atd.
Klient:
Galéria Jána Koniarka v Trnave
Grafické štúdio:
MultiTalent, s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
Kto je ďalší?
Róbert Paršo
Young Slovak Contemporary Painting
Róbert Paršo
Aktualizácia a redesign loga V4 Polish presidency
Róbert Paršo