Štipnutie

Juraj Kováč- hlavný autor
Juraj Kováč- spoluautor
Dominika Ivaničová Bobulová- spoluautor
Martin Polakovič- spoluautor
Engelbert Strapec- spoluautor

Apríl 2021. Druhá vlna korony, Slovensko je v lockdowne. Táto situácia prebehla tak rýchlo, že pôsobí až surreálne. Akoby to bol iba zlý sen. Našťastie, aj tu spoľahlivo funguje niečo, čo zaberie vždy, keď sa potrebujeme prebudiť zo zlého sna – štipnutie. V tomto prípade očkovacou ihlou, ktorá je našou jedinou zbraňou proti korone.

Práve na tejto myšlienke sme založili náš spot, ktorý sme vypustili v čase, keď vláda ešte len pripravovala prvú očkovaciu kampaň. Keďže našou myšlienkou je prebudenie zo zlého sna, spot má silný surreálny feeling, akoby sme sa skutočne ocitli v zlom sne.

Skôr ako reklamu spot pripomína krátky film. Preto bol aj uvedený v košickom kine Úsmev ako predfilm pri prvom predstavení po opätovnom otvorení kín po lockdowne.

NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Animácie a video
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola

Súvisiace diela

Slovník odcudzených slov

Slovník odcudzených slov

Martin Polakovič

V cudzom meste

Martin Polakovič

Rozprávky bez šťastného konca

Juraj Kováč
Dominika Ivaničová Bobulová
Martin Polakovič
Juraj Kováč
Engelbert Strapec
Juraj Kováč
Prejsť na diela
Skip to content