Skip to content
Prispôsobte preferencie súhlasu

Používame súbory cookies, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookie v každej kategórii súhlasu.

Súbory cookie, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné na umožnenie základných funkcií stránky.... 

Vždy aktívne

Potrebné súbory cookie sú pre základné funkcie webových stránok zásadné a webové stránky bez nich nebudú fungovať zamýšľaným spôsobom.Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné identifikačné údaje.

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Analytické cookies sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webovou stránkou. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitých odchodov, zdroji návštevnosti atď.

Výkonnostné cookies sa používajú na pochopenie a analýzu kľúčových indexov výkonnosti webových stránok, čo pomáha zlepšovať užívateľskú skúsenosť pre návštevníkov.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručenie návštevníkom prispôsobených reklám na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu efektívnosti reklamnej kampane.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Štipnutie

Juraj Kováč- hlavný autor
Juraj Kováč- spoluautor
Dominika Ivaničová Bobulová- spoluautor
Martin Polakovič- spoluautor
Engelbert Strapec- spoluautor

Apríl 2021. Druhá vlna korony, Slovensko je v lockdowne. Táto situácia prebehla tak rýchlo, že pôsobí až surreálne. Akoby to bol iba zlý sen. Našťastie, aj tu spoľahlivo funguje niečo, čo zaberie vždy, keď sa potrebujeme prebudiť zo zlého sna – štipnutie. V tomto prípade očkovacou ihlou, ktorá je našou jedinou zbraňou proti korone.

Práve na tejto myšlienke sme založili náš spot, ktorý sme vypustili v čase, keď vláda ešte len pripravovala prvú očkovaciu kampaň. Keďže našou myšlienkou je prebudenie zo zlého sna, spot má silný surreálny feeling, akoby sme sa skutočne ocitli v zlom sne.

Skôr ako reklamu spot pripomína krátky film. Preto bol aj uvedený v košickom kine Úsmev ako predfilm pri prvom predstavení po opätovnom otvorení kín po lockdowne.

NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Animácie a video
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola

Súvisiace diela

Slovník odcudzených slov

Slovník odcudzených slov

Martin Polakovič

V cudzom meste

Martin Polakovič

Rozprávky bez šťastného konca

Juraj Kováč
Dominika Ivaničová Bobulová
Martin Polakovič
Juraj Kováč
Engelbert Strapec
Juraj Kováč
Prejsť na diela