Skvost, verbálna a vizuálna identita značky, Brooch Couture with Grace
Skvost, verbálna a vizuálna identita značky, Brooch Couture with Grace
Skvost, verbálna a vizuálna identita značky, Brooch Couture with Grace
Skvost, verbálna a vizuálna identita značky, Brooch Couture with Grace

Skvost, verbálna a vizuálna identita značky, Brooch Couture with Grace

Zuzana Dimunová- hlavný autor

OBSAH: Kedysi dávno pravá dáma nosila brošňu. Módnosť tohto šperku kulminovala v 50-tych rokoch minulého storočia. Tento trblietavý klenot si v našej kreatíve vyslúžil názov SKVOST. Jeho poddefiníciou je “vysoké krajčírstvo brošní”, ktoré priamo definuje povahu produktu. Značka SKVOST má vlastný jazyk, využíva archaizmy. Pracuje s troma jazykmi – slovenčinou, angličtinou a francúzštinou. Jej hlavným mottom je: ‘contemporary vintage’ a tak odhaľuje krásy staromódnosti na verbálnej aj vizuálnej úrovni. FORMA: Hlavnou súčasťou vizuálnej identity je logotyp a typografický monogram. Typografický monogram je vytvorený tak, že všetky spoluhlásky sú vpísane do jedinej samohlásky, ktorú slovo obsahuje. Logotyp zas obsahuje claim, ktorý definuje kategóriu šperku. SKVOST / Brooch Couture with Grace. Brošne nosia ženy “graciózne” a múzou značky je Grace. Grace Kelly ako klasická dáma, znázorňuje ‘vintage’. Grace Jones ako súčasná postpunková diva je ‘contemporary’. Formálne stvárnenie logotypu je eklektické a nostalgicky staromódne.

Klient:
Skvost, s. r. o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn

Súvisiace diela

Hana - kolekcia hodvábnych šatiek

Hana – kolekcia hodvábnych šatiek

Marcel Holubec W.
Zuzana Dimunová
La communication

La communication

Zuzana Dimunová
Prejsť na diela
Skip to content