Sestra – dizajn písma
Hlavnou ideou písma Sestra je striedanie atypicky rozšírených verzáliek s normálnymi. Rošírené písmená sú alternatívne glyfy, čiže sa dajú použiť podľa potreby a ľubovolne kombinovať. Sestra je inšpirovaná fontom Ehmcke Antiqua a jej proporcie fontom Futura. Po publikovaní ukážiek s rozpracovaným fontom som bola oslovená tímom dizajnérov s The New York Times Magazine a na ich žiadosť dotvorila špeciálne znaky, ligatúry a bold (tučný) rez písma. Keďže špeciálne funkcie museli byt použitelné aj na webe, s pomocou maďarského dizajnéra Adama Katyi boli ligatúry a široké glyfy naprogramované ako Open Type funkcie. Písmo Sestra, použité v NYT Magazine bolo súčasťou výstavy v Type Directors Clube v New Yorku v lete 2017.
Klient:
The New York Times Magazine
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
![We Are Not Sisters kolekcia jeseň/zima 2017 “Gleam”](https://scd.sk/wp-content/uploads/2018/04/lippzahnschirm_wearenotsisters_aw17_kristinabartosova_1--768x1027.jpg)
We Are Not Sisters kolekcia jeseň/zima 2017 “Gleam”
Kristína Bartošová
![We Are Not Sisters kolekcia jar/leto 2017 “Dualism”](https://scd.sk/wp-content/uploads/2018/04/lippzahnschirm_wearenotsisters_ss17_kristinabartosova_7--768x493.jpg)
We Are Not Sisters kolekcia jar/leto 2017 “Dualism”
Kristína Bartošová
![Das Museums-Magazin](https://scd.sk/wp-content/uploads/2016/03/museumsmagazin_englisch-pdf.jpg)
Das Museums-Magazin
Kristína Bartošová