PROSIGHT – vizuálna identita
Počas leta 2015 sme začali tvoriť novú vizuálnu identitu pre odborníkov na finančné poradenstvo a vzdelávanie PROSIGHT Slovensko. Je postavená na neutrálnej čierno-bielej farebnosti so strieborným akcentom v produkčných aplikáciách. Ústredným motívom je iskra – záblesk poznania, spolu so sloganom „jasný pohľad na financie“. Počas rebrandingového večera sa premietalo aj naše krátke video. Roztancovali sme 6 paličiek z loga, z ktorých sa animujú hodnoty firmy. Rebranding pokračuje, v súčasnosti s dcérskou spoločnosťou PROSIGHT Academy vo výrazne farebnejšom prevedení.
Klient:
Prosight Slovensko
Grafické štúdio:
Studio 001
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn
Súvisiace diela
TEDxBratislava 2017 — vizuálna identita
Branislav Bezručka
Bukowski Bar — vizuálna identita
Branislav Bezručka
Centrum jazykov. Kampaň pre jazykovú školu
Branislav Bezručka