Pivnička Sv. Patrika
Redizajn vizuálnej identity, rebranding produktov a dizajn etikiet pre malé regionálne vinárstvo na juhozápade Slovenska. Prvky ťahu klasickej antikvy, redukované a usporiadané do monogramu PSP, pripomínajúceho krivky pohárov a karafy na víno. Jednoduchý a výstižný celok vhodného symbolu a čistej typografie, spĺňajúci náročné požiadavky na široké spektrum aplikácie identity a brandingu.
Grafické štúdio:
MAD HAND, art & design, s. r. o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn
Zdieľať dielo:
Súvisiace diela
Hodnoty
Katarína Lehotská
Michal Brašeň
Nerozhodnosť nového sveta
Peter Sláčik
Michal Brašeň
Sunflora
Michaela Valentová
Michal Brašeň