Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta
Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta
Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta
Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta
Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta
Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta
Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta
Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta
Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta
Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta

Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta

Erik Lehrer- hlavný autor
Peter Hajdin- spoluautor

Obalový dizajn pre rodinné vinárstvo Berta zo Strekova, kde medzinárodne oceňované vína vlastnoručne vyrába už štvrtá generácia Bertovcov. Jedinečný charakter ich vín vyjadrujú odtlačky prstov bratov Bertovcov: tie sú základným stavebným prvkom vizuálnej identity celej značky. Odtlačky vystihujú ich veľmi osobný prístup k vinárskej práci, tvoria štylizovaný znak “B” v logu vinárstva, ale znázorňujú aj typický reliéf vinohradu z vtáčej perspektívy. Napokon, pomocou odtlačkov je vykreslená aj ústredná postava etikety – vzácny vtáčik Trsteniarik tamaryškový, ktorý je doma práve v unikátnej strekovskej prírodnej rezervácii, v Parížskom močiari.

Klient:
Berta – Rodinné vinárstvo Strekov
Grafické štúdio:
Komplot Advertising
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

(Ne)Chcem tu zostať

Peter Simonik
Peter Hajdin
Andrej Maruška
Prejsť na diela
Skip to content